söndag 20 januari 2008

Söndag morgon

Jaha då har man knappt fått sova i natt heller. Sonen han vaknade 1.15 igen så jag hann inte somna in någe efter att jag skrev här. Vi lade oss i soffan för att sova och där har vi sovit ända tills 6.45 i morse. Sen gick jag in i min säng för att sova men det gick inte för sambon frågade hela tiden, kan han äta risifrutti till frukost och sen om han ska ha en smörgås med mera. Så jag är som en sombie just nu känns det som.

Känns som om jag skulle ta med mig min dotter hem till min mor och far någon dag här och vi sover kvar där så jag får sova ut lite för det går inte och sova ut här hemma för man måste alltid hjälpa till med någe när man vill sova.

Nä nu ska jag ta och äta lite frukost och ta min medicin och sen ska jag söva Anton lite för han är trött och då kanske man somnar själv en stund.

Ha det bra tills nästa gång

Inga kommentarer: