onsdag 2 januari 2008

Saknar Emelie

Min goa och söta dotter Emelie har vart hos sin pappa nu i 2 veckor i morgon och hon kommer hem till oss i morgon. Ska bli skönt och få hem henne igen. Rå om henne och gosa med henne.
Har saknat henne nu över julen för jag har alltid haft henne på julen. Sen har faktist Anton min son saknat henne med den senaste veckan för han har kollat lite efter henne samt så har han vart lite extra grinig under dagarna med.

Men Emelie har haft det bra hos sin pappa i Malmö för hon har inte vart ledsen eller längtat hem. I morse när jag pratade med henne så sa hon så här till mig. "Jag kommer hem om en vecka". Då sa jag att du kommer komma hem i morgon. Så hon lär ha stannat en vecka till utan problem men hennes pappa har inte fler dagar att ta semester nu. När dom kommer i morgon så ska vi planera in nästa vesit med sin pappa så dom ses lite oftare nu än vad det har blivit.

Ha det bra tills nästa gång

Inga kommentarer: