torsdag 3 januari 2008

Kommit hem


Nu har Emelie kommit hem efter sitt jullov som hon har spenderat nere i malmö hos hennes pappa och hans tjej.
Hon har haft det hur bra som helst och inte klagat för någe. Hon har inte vart blyg och träffa sin farmor eller farbror som hon inte har sett på 2 år nästan.

På Julafton så fick hon öppna 15 julklappar totalt och det var en hel del saker hon fick med. Allt från kläder till bratz barbie docka och sen fick hon en spegel med en liten låda under.

Vi har planerat att dom ska ses igen i mars/april men mer om det längre fram.

När Emelie kom hem så gosade hon lite med Anton och sen fick hon öppna sina julklappar som hon hade fått av oss och lite andra personer. Hon vart glad för alla julklapparna hon fick. Hon har några kvar och öppna hemma hos mormor o morfar och moster. Efter paketöppningen var det dags för lite kvällsmat och efter det var det lite barnprogramstittande och sen var det dags för sängen. Jag gosade med Emelie en stund i sängen och sen gick jag ut för att fixal ite kvällsmat åt mig själv.
Tog lite kort på det hon fick här hemma och även på kläderna hon fick hos sin pappa.



Bilden till åvanför är det hon fick nu när hon kom hem av oss och mina släktingar med mera. På den undre är det kläder som hon har fått från sin pappa med släkt nere i malmö.
Som ni ser är det fina kläder hon har fått så nu härdan efter ska jag kolla på Lindex åt henne samt lite på kappahl.
Ha det bra tills nästa gång

Inga kommentarer: