söndag 20 januari 2008

Söndag lunch

Sen sist så åt jag en tallrik yoghurt och 3 st rostade smörgåsar samt så åt Anton 1 rostad smörgås och så fick han smaka av min yoghurt. Efter det satte vi oss och lekte lite men efter ett tag så blev Anton trött och han somnade i min famn när jag satt en stund vid datorn med han i mitt knä. Gick in och lade han i sin säng och han sov 1 timma ca. Medans han sov så lade jag i en tvätt i maskinen och nu ska jag hänga upp den blöta tvätten och torka den.

Jo Vi har fått hem levererat direkt till våran dörr kattsand och kattfoder idag. Så nu har katterna foder ett tag och sand med i lådan =)

Vi har nyss ätit ris och korvstumpar med lite gräddsås till och det smakade smaskens.

Nu ska vi klä på oss lite och åka iväg och hämta hem Emelie för hon är hos sin kontaktfamilj. Efter vi hämtat henne ska vi handla lite blöjor och bröd m.m. så vi har hemma. När vi kommer hem sen så ska jag slänga i en till maskin tvätt så man blir av med det.


Ha det bra tills vi ses nästa gång

1 kommentar:

Mel__666 sa...

Håller tummarna att Anton sover hela natten :-)