söndag 24 februari 2008

Jobb ansökan

Jaha då har man gjort klart sin ansökan om personlig assistent. Jag ska sända in den till kommunens personlig assistent.
Så nu får vi bara hoppas man får jobb och man får in lite extra pengar för när min mamma ledighet går ut så står jag där med barnbidrag, underhåll och vårdbidrag och det är inte mycket pengar att leva på. Man kan ju inte leva på sambons inkomst hela tiden heller.
Så i morgon ska jag lägga på det på lådan och sen är det bara och vänta och se om man får någe papper eller telefon samtal hem om att få komma på anställnings intervjuv.

Ska även kolla in lite andra jobb på Arbetsförmedlingen med och se om det är något som passar att söka.

Så nu får ni alla hålla tummarna att jag får ett jobb här.

Men tills nästa gång får ni ha det bra.

Inga kommentarer: