fredag 22 februari 2008

Fredag 22/2



Idag så började vi dagen med lite god frukost och sen vart det och ta på barnen kläder för att gå till öppnaförskolan så barnen fick leka av sig lite.
Anton han bara springer runt och leker med allt och alla. SÅ roligt och se han. Emleie hon hittade en ny lek kamrat där och det var roligt. När vi hade sjungit klart på öppnaförskolan så gick vi hem och jag sövde Anton och han somnade direkt. Emelie hade en kompis här hemma ett tag och sen gick dom ner till han och lekte där ett tag. Sen kom hon upp och var inne ett tag innan en annan kompis kom och frågade om dom skulle leka. Jag hjälpte henne och ta på sig och hon gick iväg men hon råkade gå till dennes förra gård. Dom har nyligen flyttat och det viste hon inte om. Men hon kom till rätta och det var bra. Jag tog på Anton kläderna och vi gick ut för att kolla så hon kom till rätta. Vi var på den gården ett tag och Anton han gick ute för första gången med sina nya skor som jag köpt till han. Han åkte på en bobbycar som han lånade lite nör vi var där ute. Efter ett tag så gick jag och Anton till affären för att posta iväg lite paket som personer i detta land har vunnit av mig. Emelie var kvar på den gården och lekte tills jag kom tillbaka. Anton han somnade i vagnen och sov ett tag och det var skönt för han. Vi kom hem och Anton han åt lite gröt sen lekte han vidare här hemma ända tills klockan blev 21 då somnade han. Emelie somnade samtidigt som anton idag och det var skönt. Hoppas båda sover gott hela natten.

Ska ta och se lite på tv nu innan jag ska sova.

Ni får ha det bra tills nästa gång

Inga kommentarer: