fredag 7 mars 2008

Städning och flytthjälp

Idag så gick vi upp halv 8 och vid 8 tiden fixade jag ordning frukost åt oss alla och vi åt gröt. Anton åt sin gröt och jag och Emelie åt havregrynsgröt med sylt på, gott var det.
Sen vid halv 10 tiden kom min syster hit och passade barnen medans jag skurade golven och så. Vi fixade lite korvstroganoff och ris till oss alla som vi åt vid halv 1.
Anton han sov till halv 2 och sen åt han lite mat och innan vi åkte till mina föräldrar så fick han ett mellanmål som bestod av nestles drinkit någe i den formen. Han drack upp hela och sen tog vi på oss ytterkläderna och åkte iväg.
kom till mina föräldrar och Anton började leka med leksakerna som finns där. Efter ett tag så gick vi och Anton han grinade ett tag men det gick över efter en stund. Sen somnade Anton och han sov i 1 timme, sen fick han gröt och smörgås.
Jag och lars hjälpte till Erika att flytta så det var därför barnen var hos mina föräldrar i några timmar.
Vi hämtade barnen vid 20 och Anton sov igen och han somnade om i bilen och sen när vi kom hem var det dags för välling och han somnade på en gång när den var uppdrucken.

Nu sitter jag här och skriver lite på bloggen och har ont i mina axlar som jag troligt vid har en knuta på så jag hoppas nu att min sambo försöker massera ut den för det är inte skoj att ha ont och så.
Ska sätya mig ner i soffan nu och se lite på tv innan jag ska sova.
Har en lång dag framför mig i morgon.
Min son har blivit stora killen då. Han blir 1 år kl. 03:57 i natt.

Ha det bra tills nästa gång

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på 1 års dagen! :-D

Mel__666 sa...

fina regnkläder :-D