söndag 9 mars 2008

Kalas firande idag igen =)


Här är sakerna jag fick i present idag.

Anton han tog sig en sovmorgon idag med till kl. 8. Fick frukost och sen har han hållit lådan här hemma hela dagen. Han har sov middag vid 11-12.30.
Han fick mat när han vaknade och det var spagetti och köttfärssås, mumma tycker anton. Fick lite och dricka till maten med. Sambon fixade maten idag medans jag höll på med tvätten i badrummet. Gott blev det med. Potatis och kött med gräddsås. Anton fick lite av det med.
Efter maten så vart det ett litet bard för mig och Anton. Anton hade mat över hela ansiktet och i håret så vi badade en stund. Efter badet var det dags för Anton och sova en stund till för han var trött. Han somnade efter en liten stund i min famn. Jag flyttade över han till våran säng där sambon låg och sov med, så dom sov tillsammans ända till halv 4.

Mina föräldrar och min syster med pojkvänn kom vid 16 tiden och firade Anton idag. Han fick en bad leksak av min syster och hennes pojkvänn sen av mina föräldrar så fick han ett regnställ med massa döskallar på. Sen av min mormor ska Anton få ett par gummistövlar men vi ska ut och prova ett par åt han.
Vi fikade lite och åt kladdkaka och glass. Barnen lekte och hade sig med morfar och moster.

Vid halv 7 som vanligt får Anton välling och han somnar här inne med mig i famnen. Vid 19 tden flyttar jag över han till sin säng och han fortsätter sova. Det är bra att han somnar tidigt för då är han utvilad i morgon när han ska börja inskolningen på dagis.

Själv så har tvättat nästan hela dagen idag för att få bort all smutstvätt plus att det ligger rena kläder sen i byråerna. Blev lite rensning av Antons bodies med så nu finns det knappt några kvar. Men det kommer rena bodies dit nu.

Ni får ha det så bra tills nästa gång.

1 kommentar:

Anonym sa...

hej..:)
jättefin tårta du har gjort...och söt anton är med liten gullig tofs i håret..:)

kramar