måndag 17 mars 2008

Andra inskolnings veckan

Jaha då har det gått 1 vecka på dagis och det har gått bra. Har gått ifrån han 30 minuter varje gång i två dagar. Han har grinat dom 10 sista minutrarna innanjag kom tillbaka.
Han springer runt och leker med allt möjligt. Står på en bänk och kollar på alla andra barnen på skolan när dom har rast ute, har samling och så äter dom frukt och knäckesmörgås innan det är dags och äta lunch.

Idag måndag fick jag vara med hela dagen för det var bara extra personal där idag. Fick gå till birgittaskolans matsal och äta mat där. Det var ris och kycklinggryta. Anton han åt som en tok och grönsaker åt han med.
I morgon så ska han vara där från 8.20-13.20 och jag ska inte vara med han mellan 8.20-10.30. Dom ringer mig om det är någe så det känns skönt. Onsdag och Torsdag ska han vara på dagis 8.20-13.20 och han ska vara där själv med barnen och personalen mellan 8.20-12.00. Jag har samtal med pedagogen där. Sen som sagt så hör dom ju av sig om det är någe under tiden jag är borta. Jag kommer ju bara och ha 5 minuters gång väg till dagis om dom ringer och vill att jag ska komma, så det är ju inte långt bort jag är.
Idag var dom bara 4 barn där på Antons avdelning och det har ju att göra med att det är påsklov denna vecka med.

Berättar mer om hur det gått för Anton under veckan.

Ha det bra tills nästa gång

1 kommentar:

Mel__666 sa...

Verkar vara ett bra dagis iaf håller tummarna att de går bra när han ska va där själv :-)