söndag 11 maj 2008

Köpt/fått lite nya kläder



Idag så har vi haft besök av Erika. Vi åt potatis sallad, fläskkotlett, bearnesås samt sallad och det smakade gott. Vi grillade det ute på våran balkong. Vädret var kanon idag. Har vart ute hela dagen och lekt samt vart en vända uppe på stan med i morse.
Jag provade lite kläder som Erika hade med sig och på bilderna ser ni vad jag köpt/fått. Sen ska hon kolla lite mera byxor som jag kan få prova och sen köpa. Alltid bra och ha någon som man kan typ ärva av.

Gud vad Anton springer runt ute och han ska klättra överallt. Han klättrade upp för rutchkanan och sen åkte han ner och sen upp igen och ner med mera. Sen gungade han lite samt så lekte han i sandlådan. När vi kom in vid 5 tiden så lekte han lite inne medans jag hämtade Emelie ute på en annan gård. När vi kom hem så badade barnen tillsammans och sen var det dags för pyjamas för dom båda. Anton han fick sin flaska välling och lade sig i sin säng och åt upp den och han somnade på en gång efter den var slut och att han fick sin napp och klockan var då 19.00. Emelie hon somnade vid 19.30 i våran säng. Det är bra att dom är somnar tidigt idag för i morgon ska dom upp 6 för att gå till dagis.

Nu ska jag sätta mig ner i soffan och fixa lite mer några kort som ska in i album och så.

Men ni får ha det så bra tills nästa gång

Inga kommentarer: