fredag 16 maj 2008

Anställnings intervjuv

Fick ett samtal här i onsdags tror jag det var på min mobil och jag tänkte det var nog Emelies Logoped från habiliteringen flr hon skulle ha hört av sig men det visade sig att det var Aktiv Assistans (personlig assistent) och ville att jag skulle komma på måndag på anställningsintervjuv. Jag tackade ja för jag behöver ju inkomst och så samt komma ut i arbetslivet med. Så måndag den 19:e maj kl. 13.30 äger intervjuven plats. Då får ni alla som läser här inne hålla tummarna för mig att jag får jobbet med.
Berättar mer när jag kommer hem från intervjuven på måndag kväll hur det har gått med mera.
Man undrar varför dom hör av sig nu efter 2 månader. Jag sände in det i slutet av mars då det var sista datum så jag har trptt hela tiden att jag inte kommer få det för allt är redan rekryterat i April ändå till sommaren samt det jobbet dom sökte men tji fick jag och får komma på intervjuv. Vad glad jag är,

Jo kan även meddela att sambon har fått jobb/praktik på Jula postorder här istan idag fredag så nu är det bara och hoppas att allt funkar för oss båda så kommer vi båda att ha det bra i framtiden med 2 st löner istället för 1 lön med mera.

Ni får ha det så bra tills nästa gång

4 kommentarer:

Mel__666 sa...

Vad kul håller tummarna att de går bra för dig på mån..

Anonym sa...

Sådan rand ser jag inte på byxblöjorna på Lidl... Byxblöjor är tusan så mycket smidigare nu när minstingen börjat dra ned blöjan för att göra likadant som brorsan då han drar ned kallingarna när han ska kissa.. :-)

Anonym sa...

Lycka till på Intervjun :-) Jag var på en rätt nyligen ja med men har ännu inte hört ngt :S

Anonym sa...

Hur gick det för dig?