söndag 25 maj 2008

Barnvälsignelse i Linköping

Föräldrarna
Dottern Maja

Idag så åkte jag, emelie, anton, min mamma samt min syster till Linköping för att närvara på Majas barnvälsignelse i citykyrkan. Min kusins dotter.
Allt var så fint och mina kusiner sjöng bra som vanligt =)


Efter välsignelsen så åkte vi till en lokal lite utanför Linköping och fortsatte att fira Maja. Vi blev bjudna på smörgåstårta och för dom minsta blev det hamburgare. Efter vi ätit tårta och hamburgare så lekte barnen och så. Det var roligt och se för barnen har ju inte setts på väldigt länge och en del aldrig så det var skojoch se. Det är altså mina kusiners barn och mina barn som lekte. Alltså nästkusinerna/sysslingarna lekte och hade skoj. Anton blev inte lämnad ifred för lilla Livia skulle krama och pussa på han hela tiden. Anton är nämligen ensam kille bland alla andra 6 nästkusinerna/sysslingarna men det var bara 7 av dom där.

Här blir Anton kramad och pussad av Livia. Med på kortet är mina kusiner David och Linda





Från vänster: Livia, Noomie, Alicia, Maja, Emmie Emelie
Bakreraden: Kristina, Anton och jag


På den bilden fattades det bara Manda som inte kunde komma annars är alla med.

Ha det bra tills nästa gång

Inga kommentarer: