onsdag 23 april 2008

Prov dagarna över

Jag har provat jobba nu i 3 dagar med att sälja reflexer, västar och cykelhjälmar men jag har sålt bara reflexer. Idag på 3.e dagen så sålde jag reflexer till 3 klasser. 3 olika företag gick in och betalade det. Så nu hoppas jag att jag får fortsätta att sälja detta så man får lite inkomst med mera.
Får jag fårtsätta så har jag jobb i 1 månad till med lön. Efter den månaden så får man se om man får fortsätta ytterligare i 5 månader. Om jag får det så ska jag gå med i akassan för dom kriterierna kommer jag upp i och det är skönt.
Hoppas jag får svar om jag får fortsätta jobba innan kl. 10.00 i morgon för då ska jag vara på arbetsförmedlingen och se vad dom har att erbjuda mig med mera.

Ni får ha det bra tills nästa gång

1 kommentar:

Mel__666 sa...

Verkar va nått som går Kirah spydde ner hela våran säng igår kväll, sen har hon haft 39 i feber sen igår den går inte ner. så segt..