onsdag 16 april 2008

Lek i sandlådan

Efter att ha åkt ett bra tag på sin bobycar så tog han sig till sandlådan och satt där ett tag innan vi gick in och åt lite mat. Efter maten så hade vi blivit bjudna ner till grannen under på kaffe/te och en kaka. Det var trevligt för det var vi och båda barnen och grannens två barn samt en lite äldre dam från gården som var inbjudna.

Efter en stund så gick vi upp igen för att söva barnen och sen se lite å sjukhuset som vi göra varje dag förutom fredagar och helgen.
Anton somnade innan det började och Emelie somnade i våran säng under tiden sjukhuset gick.

Nu har jag flyttat in Emelie i hennes säng. Får vi se om hon vaknar i natt med pga falsk krupp som hon gjorde i natt. Om hon gör det så får jag åka ner med henne så hon får någon medicin mot det. Hon hade det för 1 år sendan, någon vecka innan Anton föddes. Sjukrådgivningen sa att även vi vuxna kan få det men det är tydligen väldigt sällan.

Nu ska jag se på womens doctors på tv4 fakta och sen ska jag sova så man orkar med morgon dagen med en telefonkonferens om jobbet jag har på G.

Ni får ha det så bra tills nästa gång

Inga kommentarer: