fredag 4 april 2008

Natten och morgonen

klockan 12 i natt vaknade Anton och han hostade så det kom upp lite. Bytte blöjan och kollade tempen och den var på 40 grader exakt så han fick en alvedon och sen satte jag mig med han i soffan och vi somnade där båda två. Efter någon timma så lade vi oss i sängen båda två. Anton i sin säng och jag i min.
Han sov några timmar i sin säng innan han vaknade och blev överflyttad till våran. Sen sov vi till halv 8. Emelie hon vaknade vid 6 tiden så hon fick lägga sig i soffan och sen satte jag på tv.n med cartoon network. Det kollar hon nu på mornarna och kvällarna för hon har inte någon sådan kanal på sin tv längre utan nu har hon bara dom vanliga man har.

Anton åt en portion gröt, 110 ml morgon välling samt 1 smörgås och lite yoghurt idag till frukost. Det var ju bra gjort av han eftersom han inte åt så bra i går. Nu så lever han lite rövare här hemma. Springer runt och har sig. Han kommer och säter sig i soffanoch ser en stund på barnprogrammen som är på Cartoon Network sen ska han ner och springa runt igen. Leker med sin syster gör han med mellan åt. Men just nu följer han efter sin pappa som dammsuger lite. Dammsugaren är ju intresant och rolig att sitta på.

Nu tittar vi alla på Cartoon Network och där är det byggare bobb.

Ha det bra tills nästa gång.

1 kommentar:

Unknown sa...

Stackars liten, hoppas att han mår bättre nu!

Kram!