fredag 25 april 2008

Fått jobb och praktikplats.

Jag har fått 2 veckors fortsatt jobb med att sälja reflexer, västar och cykelhjälmar och min tim lön är 90 kr timmen så det är en bra timlön anser jag. Sen får vi se om jag får fortsätta efter dom 2 veckorna. Det beror lite på om jag säljer mer än vad jag har gjort nu. Det hoppas jag på att jag ska göra. Arbetstidena under dom här 2 veckorna är 8-12.

Praktikplatsen jag har fått är på ett lager som heter Nima och ligger ute i gryts industriområde nära Brickebacken. Det är att plocka ner ordrar som kommer in och sen ska jag plocka ner det i lådor eller vad det nu sänds iväg med och sen ska jag sända iväg ordern med mera. Det passar mig bra och jag kommer få lite mer erfarenhet av lager arbete med. Arbetstiderna blir 8-12 och det är helt okej för mig. Ska vara där i ca 3 månder och sen kommer vi att ha 3 möten för att se hur det går för mig med mera.

Så nu är det bara att hålla tummarna att jag får fortsätta praktik jobbet sen och att det kan leda till jobb på någe sätt.

Ni får ha det bra tills nästa gång

1 kommentar:

Mel__666 sa...

Vad kul Grattis lycka till med jobbandet :-)