onsdag 1 juli 2009

Jobbat långt pass

Idag började jag jobbet kl. 10.00 och slutar 22.00. Kom till jobbet och när jag var där så fick jag hjälpa till med ett partytält liknandes att sätta upp. Jag ska gå brevid idag och lära mig denna brukare.
Denna brukare kom upp och så åt den frukost sen gick den coh lade sig igen.
Vid 12-13 tiden åkte vi in till stan för att uträtta några ärenden. Vi gick in på Ica på öster och köpte lite Jordgubbar som vi ska ha till fikat senare ikväll.
När vi kom tillbaka hem så lade denna person sig tills vi skulle äta mat.
Efter maten så sov denna person lite middag och sen vid halv 6 tiden så gick vi ut och gick en runda och vi var ute i 1 timme och gick så man fick massa motion idag. Det behöver jag :)
Men på rundan märker jag att jag är så svullen i händerna och fötterna. Testade mitt blodtryck och det låg på 140/87 så det är ganska högt så i morgon ska jag ringa till läkaren och kolla vad jag ska göra för varje morgon blir fötterna svullna och lite senare på dagen kommer händerna.

När jag slutade idag så cyklade jag hem och tog mig en dusch för jag var så svett efter dagens lång prommenad och cykeltur och detvar så skönt att få duscha av sig och bara sitta och svalka av sig innan man ska sova.

Nu är det dags för sängen här men ha en fortsatt trevlig kväll ni andra som fortfarande är vakna.

Inga kommentarer: