onsdag 29 juli 2009

Jobbat en del

Jag har jobbat massor just nu. I går så jobbade jag hos en från 9-17 och sen var det bredvid gång mellan 19-22 men kontoret hade sagt till 23 men man slutar kl. 22 hos denna person så jag får skriva upp den tiden för det var det jag blev lovad. Så i går var jag hemma kl. 23.

Idag Tisdag så har jag vart lite ledig på dagen för jag skulle jobba kvällen. Började 19 idag och vi har plockat och städat idag hos personen jag är hos. Vi slutade kl. 23 idag och jag hann faktiskt med sista bussen hem 23.10 så jag var hemma 23.30.
Innan jag skulle åka till jobbet så sa Emelie "Vill inte att du ska åka och jobba mamma" men jag sa till henne att jag måste jobba annars får vi inga pengar. Emelie " Det är helt ok då"
Min lilla stumpa vill ha sin mamma hemma och det förstår jag. Men i morgon får hon vara hemma och sen på fredag blir det fritids igen.

Hann inte mer än att komma innanför dörren så vaknade Anton till och han ligger här bredvid mig i soffan och somnar in lite innan jag lägger tillbaka han i sin säng.

I morgon Torsdag är jag ledig och det ska bli skönt. Ska ha båda barnen hemma i morgon har jag tänkt. Ska åka till min mor och far har jag tänkt mig för min moster och morbröder är där och hälsar på och dom ska åka tillbaka på lördag och då jobbar jag så tänkte bäst och passa på i morgon när jag är ledig.

Ska varva ner lite till innan jag ska sova för natten.

Inga kommentarer: