måndag 20 juli 2009

Strul med lönen

Ringde idag till lönekontoret och kollade vad jag ska få ut i lön denna månad och det blev inte som jag hade tänkt mig.

Jag har fått avdrag för 5 dagar från min OSA- Anställning för jag har ju gått in och jobbat som personlig assistent (LSS)då. Men från personlig assistent(LSS) har jag bar fått betalt för 1 dag denna månad. Så nu vet ja inte hur detta ska gå med alla räkningar vi har. Får sätta mig ner ikväll och gå igenom alla räkningar och inkomster.
Hoppas bara att jag får dem pengarna som LSS har missat betala ut till mig denna månad att dom kommer nästa månad då. Annars blir jag sur.

Sen har jag med lärt mig det att när jag söker tjänstledig så ska jag lämna in det den sista varje månad så följs det åt annars blir det strul med det.

Just nu känner jag mig lite nere pga allt detta. Vill ju att det ska gå bra med allt hemma så man har mat på bordet hemma.

Inga kommentarer: