söndag 19 juli 2009

Jobb och åter jobb

Jaha då har man avvecklat två veckors jobb oh det har vart intensivt. Har man vart hos en brukare så ringer dom och vill att man ska vara hemma hos en annan samtidigt eller direkt efter att man slutat hos den ena.
Hade det gått så hade jag tagit det.

Så det jag jobbar nu i Juli kommer jag att få i augusti och det blir bra det för man saknar pengar emellanåt.

Veckan som kommer blir lugn vad jag vet nu. Det kan bli så att dom ringer in mig. Men jag har ju min OSA anställning med så jag får ju lön ändå denna vecka som kommer. Men vill ut och jobba mer som personlig assistent.

Sen hela vecka 31 så ska jag jobba hela veckan hos samma brukare. Hoppas det blir mer sen där så man kan få in några timmar hos en brukare i månaden.

Nu ska jag ta det lugnt innan vi får lite gäster

Inga kommentarer: