lördag 4 juli 2009

Morgon pigga barn

Idag så vaknade barnen halv 6 och det var bara att gå upp då och ge dom lite frukost. Sen satte jag på Disney Channel åt dom och så fick dom kolla på det. Själv så satte jag mig vid datorn och skriver lite blogg och sen tvättar jag en del kläder med för vi har ju haft ett helt berg med kläder att tvätta och nu ser vi att det har minskat radikalt och det känns skönt. Så just nu här hemma så luktar det nytvättat och det är så gott att lukta på.

Ska snart ta och damsuga lägenheten och skura golven innan vi får våra gäster hem hit runt 14 tiden. Men först ska jag lägga in dotterns kläder i garderoben och sonens med och sen plocka upp på deras rum innan damsugaren kommer fram.

Vid 14 tiden kommer lite gäster och det blir knytkalas och det ska bli pasta sallad med kyckling i och sen lite baugetter och någon god efterrätt med glass och någe till.

Så nu är det dags att sätta lite fart här hemma och fixa dom sakerna för ananrs blir sambon sur på mig :) han är iväg och jobbar nu på morgonen.

Skriver senare ikväll om hur dagen vart sen när gästerna kom och så.

Ha en bra dag

Inga kommentarer: