tisdag 30 juni 2009

Rusta + Tvätta

Efter vi hade hämtat Anton på dagis så åkte vi för att kolla vart min ena brukare bor.
Det är ca 3 km dit hemifrån mig så det ska inte vara någon fara. När vi har kollat det så åkte vi hem en stund innan vi fixade oss iordning för att hämta Emelie från fritids kl. 15.00. När hon var hämtad så åkte vi till Rusta för att handla lite saker vi behövde till hemmet.
Det blev ett tvättställning som vi har ute och sen en tvättställning som man hänger upp. Sen blev det lite tandkrämer och tandborstar och sköljmedel. Allt detta är bra att ha.

När vi kom hem så satte jag igång med att tvätta lite maskiner tvätt så man har någe rent att ta på sig i morgon när man ska iväg och jobba lång pass samt för barnen till fritids/dagis.
Skönt att kunna tvätta och hänga ut det på balkongen för där torkar det fortare än inne för det fläktar så bra ute.
När denna maskin är klar ska det i en till för idag sen blir det nog mer i morognom sambon gör det för i morgon ska jag jobba från 10 på morgonen till 22 på kvällen.

Ha en bra kväll nu för det ska jag i alla fall ha.

Inga kommentarer: