torsdag 18 juni 2009

Avslutning + brevidgång

Idag har jag vart på praktik centrum och jobbatnågra timmar innan vi hade midsommar avslutning. Det var tipspromenad först och den skulla ha vart ute men eftersom det regnade så blev den lagd innomhus. När den var klar så gick alla in i matlådan där vi fick glass med jordgubbar samt kaffe/te. Det var så gott att jag tog 2 ggr.
Efter att vi hade ätit klart det så var det prisutdelning på tipsprommenaden. Jag vann inte första pris i alla fall. Efter att dom tog dom som vann så drog dom tipslapp från högen som alla hade gått. Så nästan alla fick någon present. Jag blev uppropad och när jag kom fram så hade det blivit en present förlite men jag fick ett paket ändå och det var en ryggsäck kombinerad med en väska.
När midsommar avslutningen var klar så åkte jag upp på stan och gick in på myrorna och hittade ett par sprillans nya jeans åt emelie för 30 kr. Sen åkte jag hem till min mor o far och åt min kvällsmat där innan jag skulle vidare till min brukare jag ska gå bredvid.

Kl 17 så började mitt brevid gångs pass. Fick lära mig lift och hur man ska sköta denna person.
Ska gå brevid på onsdag och torsdag dag mellan 8-15. Skriver mer om det då.

Ha en bra kväll

Inga kommentarer: