tisdag 30 juni 2009

Jobbar och står i

Jag fick hoppa in och jobba hos den brukaren jag var inskolad hos i söndags och det gick bra. Tur det var 17-20 tiden jag fick.

Nu har jag skolas in hos en till brukare i går och där är tiderna 8.30-17.00 och i morgon onsdag ska jag sklas in hos ytterligare en brukare och i morgon onsdag är tidenra 10-22. Det är ett långt pass det men det får gå. Det ger pengar med och det tackar man inte nej till i första taget.

Just nu sitter jag på fontänhuset och gör ltie små saker och kopplar av. Ska vara här när jag inte jobbar som persnlig assistent.
Vet att jag har fått sommar vikariat från nästa vecka lite och fram till vecka 33 och lite till tror jag men är inte helt säker nu.

Så min semester får vi se när den blir av för i sommar kommer jag att jobba en hel del som det ser ut nu.

Det är så varmt ute och när man jobbar så rinner svetten stup i ett så när man kommer hem på kvällarna innan man ska sova så blir det en dusch så man kan sova skönt.

1 kommentar:

Maria sa...

Grattis och Lycka till! Hoppas det går bra för dig:-)