söndag 16 december 2007

Viktnedgång


Så här såg jag ut den 4/8-2007. Det är jag som håller i ljuset.

Jag har tagit ett beslut att gå ner i vikt lite och jag har pratat med en läkare på vårdcentralen och hon har gett mig en medicin som heter Reduktil och den har hjälpt mig massor. När Jag tar den så minskar min hunger så att jag inte ska äta massor med mat som man gjorde innan.



Så här ser jag ut idag 16/12-2007. Som ni kanske ser så har det hänt en hel del på dessa månader. Jag började äta Reduktilen den 18/10-2007 och då startade min vikt på 105,4 kg och idag då 16/12-2007 har jag gått ner ända till 95,6 kg. Så det är nästan 10 kg ner på 3 månader.
Jag äter som vanligt fast inte lika mycket som innan. Har inte tagit bort chips och godis eller någe, men det blir inte lika mycket av det heller nu förtiden för jag är inte sugen lika ofta på det nu för tiden.


Så nu är det bara och fortsätta och kämpa på för min del och komma ner till 72 kg som jag vägde -99 innan jag började studera i Bollnäs.

Ha det bra tills nästa gång.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej gumman..:)
va duktig du är..*ros*
kram din vän..

Anonym sa...

hej. bara råka komma in på din sida då jag sökte på sajter i örebro, grattis till viktminskningen, går bra för dej ser jag, önskar det vore likadant för mej. just nu kan man inte gå ner så mycek när man har en nyfödd bebis.
hoppas det går bra i framtiden också.
hälsn en till från örebro