tisdag 25 december 2007

Juldagens julafton 2007

Paket öppning Detta var i det paketet

Jaha då var det dags igen för att öppna lite julklappar.
Först när vi kom till Gammelfarmor och Gammelfarfar så åt vi lite julmat. Jag fick potatis, köttbullar, sås och grönsaker och sen fick jag även smaka på lite revbensspjäll. Allt var en mumma så allt åkte ner i magen. När vi hade ätit klart så tog jag mig en tupplur innan det var sagd för paketöppning.
Efter paketöppningen så var det dags och fara hemmåt för jag var trött. Väl hemma så var jag ute och gick med min gåvagn innan jag fick en flaska välling och somnade för natten.



Detta var det jag fick i dag av min gammelfarmor o gammelfarfar, mammas faster och mammas farbror.
Nu har jag lite kläder och växa i med för det vart i stl. 86.

Ha det bra tills nästa gång

Inga kommentarer: