måndag 17 december 2007

Skaffat julgran

(Anton på Lucia morgonen)

Idag så har Emelie vart hemma från dagis för hon var lite lös i magen i natt och så. Sen gick det någe på dagis nu med. Hon får troligen vara hemma i morgon Tisdag med.

Sambon kom hem tidigt idag från jobbet som han alltid gör varje måndag. Jag och Anton hade sovit lite förmiddagslur från halv 9 ca till 10.15.

Vi bestämde oss för att åka och provköra en ny V70 på Rejmes här i Örebro. Gjorde man det så när man provkört klart så fick man en Julgran men den fick man hämta på Plantagen med uppvisat lapp som man fick från provkörningen. Så nu har vi en julgran hemma.
Den står visserligen kvar på balkongen i natt nu i nätet man slår in dom i för att i morgon börja och pynta och göra den julfin.

Sen vid 16.15 så bar det iväg till USÖ för min del och träffa läkaren ang. min utredning. Dom har kommit fram till att jag inte har någon neuropsykiatrisk störning och det är jag glad för.
Tog bussen hem vid 17.00 och var hemma straxt efter halv 6.

Vid 20.30 så kom dotterns kontaktfamilj och lämnade en julklapp till henne som hon ska få öppna på onsdag kväll.


Återkommer med bild på hur granen blev i morgon när vi har pyntat klart den.

Ha det bra tills nästa gång

Inga kommentarer: