tisdag 18 december 2007

BVC kontroll

Idag så har Emelie varit på dagis från 9-13 medans Anton och jag har vart på Öppnaförskolan. Anton har lekt med sina kompisar som är i samma ålder som han.
Tog lite efterrätts burk vid halv 10 och sen fortsatte jag och leka en liten stund innan jag vart trött och somnade i mammas knä 30 minuter ca.

När jag vaknade så var det dags och sjunga innan dem stänger.

Efter som stängde så gick vi till affären för mamma skulle posta lite kläder som en del har vunnit. Sen bar det in till bvc för läkarkontroll. När vi kom in där så fick vi reda på att det var försenat med 20 minuter ca så jag bad bvc tanten om hon kunde värma en matburk och det gjorde hon. Det blev spagetti o köttfärssås till Anton idag.
Vi vägde han och han har gått upp fint nu sen han gick ner i vikt. Men det är skönt att det har vänt nu. han väger nu 9695g.
På vägen hem från bvc så tog vi med oss Emelie hem från dagis för att slippa gå tillbaka om 1 timme igen.
Väl hemma hade Lars fixat mat åt oss andra och det var samma mat som Anton åt (Spagetti och köttfärssås).

Hade bra tills nästa gång

Inga kommentarer: