lördag 22 december 2007

Paket inslag

Idag så har jag slagit in en hel del paket till våran son samt alla släktingar som vi köpt till.
I morse när jag började så skulle Anton vara med och slå in men det blir ju inte så bra =)

Var till svågern som bor i mellringe o hälsade på en stund och gav antons kusiner lite julklappar fårn oss och sen fick vi med oss hem lite paket.
När vi åkte där ifrån så stannade vi till på Ica Maxi Eurostop och handlade lite röda julgranskulor och lite guld glitter till julgranen. Sen hittade vi en söt liten juldräkt åt Anton och en mössa som vi köpte åt han.
Sen bar det iväg till leksaks delen och kolla på leksak åt anton men vi valde inte och köpa det utan vi kolalde på kläder och det var rea på det vi köpte så det vart billigare än vanligt.

Vi kom hem och vi åt lite mat tillsammans och sen nattade vi Anton och han somnade runt 21 idag. När han somnade så satte jag mig ner och slog in dom sista julklapparna och så.
Men jahg kom ju på att vi har ju snöre hemma så jag har sprungit runt och letat i hela lägenheten förutom i vårat sovrum för där ligger anton och sover just nu. Men ska kolla mer i morgon var det kan vara. Lite kul med snören på paketen.

Ha det bra tills nästa gång

Inga kommentarer: