lördag 15 december 2007

Första inlägget

Jaha detta är det första som jag skriver på denna sida.

Idag lördag så har vi tagit det lugnt hemma hela förmiddagen och halva eftermidagen innan vi åkte till min svåger och hälsade på han och hans familj lite. Dit kom även min svägerska med familj så våra små på 9 månader och 6 månader lekte lite granna med varandra.

Dom gick i varsin gåstol runt i hela lägenheten. Vi fick passa så dom inte åkte in i julgranen som var så fint pyntad och så.

Innan vi åkte till min svåger så kom min dotters morfar och hämtade henne för hon ska sova hos mormor o morfar i natt. Dom ville ha henne nu för hon ska åka till sin pappa den 20/12 nu och vara hos han ända tills den 3/1.

Det kommer vara tomt utan henne på jul och nyår. Det är första året som jag inte får fira jul med henne. Har alltid haft henne hemma på jul och juldagen och sen har hon åkt ner till pappa den 26/12 när han fyller år och så firar dom jul och hans födelsedag då.

Men nu har vi bestämt att vi ska ha varannan jul och nyår. Bara hoppas det funkar i framtiden med.

Min son som är 9 månader har vart lite bråkig i kväll med sin nattning men nu sover han som en stock och vi hoppas han sover hela natten utan att vakna med mera.


Detta kort är det kort som vi har använt som julkort i år. Det är mina underbara barn.

Nu är det inte många dagar kvar tills jultomten kommer med massa paket. Men var är snön????

Ha det gött tills vi hörs nästa gång.

Inga kommentarer: