fredag 4 juli 2008

Badat i Brickebacken

Idag hade jag lovat barnen på morgonen att vi skulle gå till Brickebackens ute bad och bada. Så när vi kom hem från dagis så packade jag ner lite badkläder åt barnen och handdukar och så gick vi iväg till badet och så fick dom bada lite. Dom tyckte det var så skönt att bada men efter ett tag började anton frysa så jag tog upp han och torkade han så fick han mysa lite i sin vagn.
Efter en timme ville Anton bada igen och det gick bra för badbyxorna hade torkat så han var i en stund bara då för solen hade gått lite i moln.
På vägen hem sen så hade Anton somnat och det var inte så smart men han sov bara i 20 minuter då.

Vi kom hem och jag hängde upp dom blöta bad kläderna på tork för i morgon är det planerat att vi ska åka till Hargebaden. Slängde in en maskin med handdukar oxå för tvätt.
Fixade lite gröt åt Anton samt lite kall barn festis som gick ner fort. Emelie fick lite yoghurt och smörgås.
Efter det så satte jag mig ner med Anton i mitt knä i soffan och han somnade rätt så fort. Emelie hon gick in i min säng och lade sig där och hon somnade med på 2 röda sekunder.
Efter att barnen hade somnat så kom sambon hem efter att ha bytt motorfästet på bilen.

Nu är det dags och se lite på tv innan man ska sova.

Ha det bra tills nästa gång

Inga kommentarer: