söndag 8 mars 2009

Utan vatten

Jo när jag kom hem nu ikväll efter kalas hemma hos min kusin Jessica som fyllde 17 år idag så hade vi inget vatten.

Inte kul för Emelie hade spytt hemma hos min kusin i deras soffa och sen i bilen med när vi nästan var hemma.
Hoppas att det inte blir någe mer. Men jag får vara hemma i morgon med henne så hon får blir helt ok ifall det är riktig magsjuka. Hon brukar bara spy 2-3 ggr och sen är det bra.
Inte kul att hon spydde ner soffan hos min kusin för det var en tyg soffa men det gick bra och hoppas dom fick bort allt på ryggstödet med för den gick inte ta bort.

Nu ska jag i alla fall ta och tvätta alla kläder som hon spydde ner för nu har vattnet kommit tillbaka. Fick reda på att det var en vatten läcka som orsakade allt.

Ha det bra tills nästa gång

2 kommentarer:

Maria sa...

Vad tråkg att Emelie inte mådde bra. Inte kul har kräkt... Hoppas hon mår bättre idag. Kram på er

Mel__666 sa...

Usch stackars liten jobbigt med magsjuka o inget vatten heller då :-(
Hoppas ni klarar er resten av fam.