måndag 9 mars 2009

Kurs vecka 3

Tänkte jag skulle skriva lite om vad vi får göra denna vecka på kursen jag går.

I dag har vi lyssnat till en som har fått en stroke och hur den personen har kommit tillbaka till arbetslivet på sitt jobb som hon hade innan hon fick stroke. Det var väldigt intressant att lyssna på.

I morgon Tisdag så blir det att lyssna på - Datorn som verktyg

Onsdag blir det en hel dag ute i mellringestaden på HSO dagarna. Blir bra det för då åker jag från ändhållplats till ändhållplats :)

Torsdag blir det att lyssna om Arbetsmiljö

Fredag blir det till att jobba med sitt cv och jobbsökande hela dagen samt att läsa i våran bok vi har fått.

Just nu så sitter vi alla och läser lite i boken och sen kollar runt på nätet om olika funktionshinder man kan ha.

Jag ska nu ta mig till bussen för att åka hem. Skriver mer senare.

Inga kommentarer: