söndag 15 mars 2009

Anton duktig + dagens bravader

I går kväll så lade jag Anton i sin säng vid 19 tiden och han somnade på en gång.
Tror jag det för han var så trött efter vi var i harge och firade han lite på sambons sida. Han och sin kusin som är lika gammal dom levde rövaren där. Sprang runt som yra hönst typ =)

Oftast så brukar Anton vakna runt 22 tiden men när vi gick och lade oss i går vid 23 tiden så hade han inte vaknat ännu. VI somnade och sen så vid 6 tiden i morse så vaknade anton och kom in till oss och så fortsatte han att sova ända fram till 8 i morse. Han sov i 13 timmar totalt och hela natten i sin säng. Han har varit duktig i natt. Hoppas han sover lika dant i natt med.

Han brukar annars nästan alltid sova i våran säng när han har vaknat på kvällen/natten. Men jag försöker att få han till att sova hela natten i sin egen säng och rum. Och i natt så gjorde han det och det är inte ofta det händer.
Vi får hålla tummarna för att han sover så här nu varje natt.

Nu ska vi börja ta på oss lite kläder och göra oss i ordning för att åka till marieberg och byta ett par byxor som Anton fick av min farmor och faster i present och sen så ska vi köpa lite nya kläder med för han fick pengar av sin farmor till kläder.

Efter mariebergs besöket så ska vi åka hem till Johnny och hjälpa han med tv.n och sen ska vi hämta hem min söta Emelie som har vart hos sin kontaktfamilj i helgen.
Sen vid 16 tiden så kommer min mor och far hit, kanske min syster och hennes pojkvänn med och firar anton lite.

Berättar med senare hur allt gick.

1 kommentar:

Maria sa...

Oj vad duktigt Anton är som sov hela natten. Hoppas det går bra nu framåt. Kanske efter en kul dag igår som vni varit på kanske han blev trött och kom att sov gott. Ha en trevlig söndagen