onsdag 25 juni 2008

Onsdag

Kan börja med att berätta att måndag natt jag gick bredvid på Bingon och städade, det gick bara bra. Man var lite trött emellanåt men det gick lika fort över. Var hemma på Tisdagen klockan 6.15 och det var bara att lämna väskan och följa med barnen till dagis och sen kom jag hem och satte mig en stund och kopplade av lite framför datorn innan jag gick och lade mig i sängen för att sova lite. Fick 4 timmars sömn och det räkte för annars går det inte att somna till natten sen.

Vid 13 tiden hämtade vi båda barnen från dagis och sen kom vi hem och fixade lite mat. Efter maten fortsatte jag med att lögga in lite klädes auktioner som sk aut på tradera sen. Vid 20:30 var jag klar med alla och jag sände upp dom på tradera så nu finns dom där. För den som vill kolla så heter jag Snobbis där.

Just nu idag Onsdag så har jag lämnat barnen på dagis och själv är jag på Fontänhuset och sitter i receptionen och tar hand om telefonen som ringer lite då och då samt kollar mailen och tar emot Nybesöken som kommer och hänvisar dom till dom som ska ta hand om dom.

Nu ska jag ta och äta lite frukost här men återkommer med lite mer info senare under kvällen.
Fram tills dess får ni ha e bra dag.

Carpe Diem

Inga kommentarer: