torsdag 19 juni 2008

Fått Jobb

I går fick jag reda på att på lagret jag var på inte skulle leda till någon anställning så då var det ingen idé och vara kvar där över sommaren för jag fick ingen ersättning när jag var där. Så jag kollade med min far och det skulle finnas någe där och göra med det fass det inte för dom hade redan en praktikant över sommaren nu. Min farbror Kent han tar inte in några nu så jag kände det här kommer gå åt pipan.
Men idag vid halv 10 tiden så fick jag ett sms av min svägerska att dom behövde en som städar på Bingon här i stan så jag ringde upp denna person och vi bestämde att jag skulle vara hos henne kl. 11 för att pratas vid mer.
JAg kom dit vid 11 och vi pratade lite om vad jag gjort innan och så. Sen sa hon kan jag sätta in dig här på dom här helgerna och det kunde hon så jag har fått anställning nu över sommaren där. Men det är alltid något att börja med. Ska gå bredvid nu på måndag natt så jag vet hur man ska städa just där. Sen ska jag börja själv vecka 28 på fredag natt till lördagen. Kommer även att jobba vissa lördagar med på kvällen. Sen frågade hon om jag skulle kunna tänka mig hoppa in om någon är sjuuk eller vill vara ledig och jag tackade ja på en gång till det.
Jag har ju inget annat jobb nu så detta passar mig bra.
Jag har ju jobbat natt på Arla foods i skövde med keso. Där var det till och med skift man jobbade och det funkade bra.

Jag får tacka dig Tina för hjälpen till detta jobb.

Ni får ha det så bra tills nästa gång



2 kommentarer:

Mel__666 sa...

Vad kul hoppas du kan få nått mera där då :-)

Anonym sa...

ja de va så lite så=)