måndag 23 juni 2008

Jobba natt (gå bredvid)

Idag har jag och barnen varit till Öppnaförskolan en stund så barnen fick leka lite.Sen gick vi hem för Tina skulle komma på besök men det blev ändrade planer där.
Anton han sov från 11-13 och sen åt han lite mat och när han var klar med det så tog vi bilen till maxi och handlade blöjor till Anton och lite frukt till mig.

Vi tog oss en fika hemma med en blåbärs krans och de tvr så gott så. Hade kunant äta upp en hel sådan själv :P

Vid 17 så gick jag och lade mig för att sova några timmar men det gick inget vidare för barnen dom härjade här hemma så man fick knappt ½ timmes sömn. Jag skulle behöva ha mer sömn igentligen.
Vid 19 tiden gick jag upp för att ta och natta barnen och så men Anton vägrade sova då. Han har sprungit runt lite och så och nu flr ca 10 minuter sen så somnade han. Så nu sover båda barnen gott.
Sitter och funderar om man ska sova någon timma men det blir så tajt med tiden. Ska ta cykeln runt 22 tiden och cykla ner till jobbet och gå bredvid i natt för att bli upplärd.

Nu ska jag fördriva tiden lite med att skriva in lite auktioner på tradera som jag sen ska lägga upp där så man får blir av med lite kläder samt får inte lite kosing med.

Ni får ha det så bra tills nästa gång

Inga kommentarer: