onsdag 28 januari 2009

Mer om OSA

Då har man fått resultatet på osa mötet jag var på idag.

Från den 2.a februari till den sista mars kommer jag att jobba 75% och får min ersättning ifrån försäkringskassan.
Sen kommer jag troligen om det går igenom att bli OSA anställd på 100% och får min lön från komunen. I den anställningen så kommer jag att få ha lite egen tid till att simma eller behöva planera in saker med familjen eller bara gå på möten på skolan, habiliteringen eller på socialen om kontaktfamiljen vi har med mera. Det är inbakat i anställningen.
Detta kommer att bli kanon för mig om osa anställningen går igenom på 100%.

Ha det bra nu tills nästa gång vi hörs.

2 kommentarer:

Mel__666 sa...

Vad kul hoppas du får riktig lön då. men vad är de du jobbar med har inte fattat de riktigt.

Anonym sa...

Hej! Har en utmaning till dig i min blogg :)
Kram