lördag 10 januari 2009

Julkryss med Hjalmar

Efter jag kom hem från jobbet så sov jag några timmar innan jag gick upp och gjorde mig iordning för vi skulle först hem till svärmor på kalas för hennes man har fyllt år.
Vi blev bjudna på smörgåstårta och lite kakor. Det smakade gott.
När vi åkte hem sen så åkte vi till rosta skolan och hämtade antons kusin nico efter hennes fotbollsträning och så körde vi hem henne och hennes kompis. Sen åkte vi hem så jag fick göra mig iordning inför en hjalmar revy.
Erika och Henke kom på besök en stund innan jag åkte iväg till Brunnsparken. Erika körde mig dit, snällt av henne.

Det började med en förrätt och sen var det varmrätt. Varmrätten bestod av fläskfilé och potatis med rotfrykter och en sås. Det smakade gott och sen som efterrätt var det kaffe med kaka men kaka fick man betala själv för det ingick inte i entré biljetten.

Jag kan säga det att hela föreställningen var värd att se och jag rekommenderar er alla andra att gå och se den.

Ha det bra tills nästa gång

Inga kommentarer: