lördag 9 maj 2009

Saxonparken

I dag har vi haft besök av Erika och Henke samt barnen.
Det har vart enhelt underbar dag idag. Det blev sol men det blåste en hel del när vi var i saxonparken och lekte lite emellan maten och fikat.

På bilden här bredvid ser ni hur skoj dom har tillsammans.

När vi kom hem efter att ha lekt i saxonparken så gick vi hem och efter ett tag så kom Emelies morfar för att hämta Emelie. Hon ska sova hos dom i natt. När Emleie åkte så satte vi oss andra ner och fikade lite och sen satte jag på en dvd film åt barnen en stund.

Vid 17 tiden ca så åkte dom hem. Sambon satte på tv.n inne i vårat sov rum och Anton skulle se på disney channel och efter en stund så blev det tyst och lugnt där inee så jag gick in och kollade. Det jag hittade där inne var en trött Anton som hade somnat gott i våran säng.
Jag hämtade en blöja och bytte den på han och tog av en tröja. Han sov hela tiden när jag bytte på han. Sambon lade han i sin säng och där har han legat och sovit hela kvällen men han har vaknat 2 ggr men jag har gått in till han och han har somnat om och det är skönt.

Nu ska jag med gå och sova efter denna långa dagen.

Ha det bra tills nästa gång

1 kommentar:

Maria sa...

Oj vad mysigt ni haft det.