tisdag 19 maj 2009

Anton sjuk

Idag när jag vaknade så kände jag att Anton var varm men han fick fortsätta sova tills han vaknade. När han vaknade var han fortfarande varm. Jag tog tempen på han och han hade 38.8 grader då och det är rätt mycket. Han fick flytande alvedon då.
Efter ett tag efter han fått alvedoen fick han en risi frutti men den fick han inte behålla så det var bara att ta bort alla säng kläder i sängen och tvätta dom.

Jag kom lite senare till min kurs idag pga detta men det gör inget för jag slipper ta vård av barn.

Nu ikväll innan han somnade så hade han 39.6 i feber och fick alvedon så nu hoppas jag att han inte ska ha mer feber men vi får se i morgon bitti.

Han har inte spytt någe mer sen i morse och det är bara bra på alla sätt och vis.

Just nu ligger han här i soffan bredvid mig för han vaknade helt svettig pga han hade byxor på sig men nu har han bara t-shirt på dig och blöja med kalsonger.

Hoppas Anton blir bra tills på söndag då han ska ha sitt första riktiga barnkalas för sina kompisar.

Nu är det dags att lägga över anton i sin säng.

Ha det bra tills nästa gång

Inga kommentarer: