lördag 16 januari 2010

Bio

Vi var ett gäng som gick på bio nu ikväll. Vi delade upp oss och gick på två stycken olika filmer. Jag och Erika och en tjej till vi såg denna film som heter: Har du hört ryktet om Morgans?

Detta handlar den om: Ett par blir vittnen till ett hemskt mord och förflyttas till en liten stad, Wyoming, för att ingå i ett vittnesskyddsprogram.

Denna film är värd att se på tycker jag.

Det andra gänget ville se på Instängd 2 och det är en lite skräck film men dom tyckte inte den var någe bra.

Nu sitter jag här hemma och surfar lite medans vi ser lite på canal + Action på en film där.

PS: Vi skulle ha haft barnvakt åt Anton av hans morfar men han blev dålig och sen kollade jag med min syster och hon var med dålig så det gick inte att gå båda två ikväll så det var synd. Vi får ta och planera in en annan kväll när vi kan gå ut på tu man hand utan barn. DS

Inga kommentarer: