söndag 30 augusti 2009

Emelie dålig

Ikväll så lade jag mig vid 18 tiden för jag ska jobba kl. 23-06 men när klockan blev runt 19.30 tiden så blev Emelie dålig. Emelie hade ont i magen och vi sa gå på toa och det gjorde hon men inget kom. sen när hon låg i sin säng så kom det bara upp. Var bara till och gå upp ur min säng och sen ta hand om henne och sambon fick ta hand om det andra att tvätta kläderna och göra rent efter henne.

Nu kl. 22 så är det 3.e maskinen som går och jag hoppas att det inte blir någon mer maskin nu. Sen ska allt in i torktumlaren och den kommer att få gå sen när denna sista maskin är klar.

Nu sover hon ingen och jag hoppas hon gör det hela natten nu.

Bäst att passa på att sova själv mellan varven så man inte är allt för trött i morgon bitti.

Så det hela blev att jag är hemma istället för att jobba i natt.

Inga kommentarer: