onsdag 15 april 2009

Kalas & Kurs

Nu har jag beställt den mat jag ska bjuda på på min lilla fest. Det känns skönt.

I går så kom svärmor hem till oss och firade mig lite. Jag fick pengar så jag kan köpa det jag vill själv. Det ska bli skor för dem har jag tänkt, för det behöver jag.

I går på kursen så hade vi eget arbete hela dagen för alla hade en egen tid att komma till kurs ledaren för samtal om våra nya praktikplatser som vi ska ha från och med måndag nu.
Jag fick en plats i kumla som assistent men idag på morgonen så ändrades det så att jag ska vara assistent här i Örebro nu. Det känns underbart att vara i stan.

Vi har eget arbete nu med och då ska vi sitta och skriva ner våran förra praktik hur den var samt förra veckan och den här veckan vad vi har gjort och så och det ska sen sändas till en person på aktiv assistans tillsammans ab som ska lägga ut detta på deras hemsida så alla kan läsa vad vi har gjort under dessa veckor på kursen.

Senare idag så blir det lite lugnt.

Ha det bra tills nästa gång

1 kommentar:

Mel__666 sa...

Skönt att du fick praktik i örebro istället då